آمادگی برای تغییر
مدلیابی روابط همزمان سبکهای مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
آموزش رهاییبخش
انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
آموزش علوم تجربی
تبیین فرایند اجتماعیسازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]
آموزش فکری
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
آموزشوپرورش
ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزشوپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
ا
ابتدایی
بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]
ادراک -فضایی
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
ازخودبیگانگی
انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
استاد راهنما
تجارب زیستهی اساتید از چالشهای ساختاری دروس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا (مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 189-212]
استدلال ریاضی
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
اشتیاق به مدرسه
تأثیر تدریس به شیوه سازندهگرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]
اقدامپژوهی
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
الگوهای رهبری
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
انسانشناسی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
اهمیت تربیت
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]
اهمیت متربیان
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]
ایدئولوژی تمامیت خواه
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
ب
بردگی آکادمیک
انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
برنامه درسی
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
پ
پدیدارشناسی
بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]
پساکرونا
بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]
تحلیل کانونی
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
تربیت فرهنگی
شناسایی مؤلفههای تربیت فرهنگی و رابطهی آن با رسانههای ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]
ترومای سازمانی
اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجیگری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
تعاملات تأملی هرمنوتبک فلسفی
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
تعلیم و تربیت
عوامل مؤثر در یادگیری مادامالعمر در محیطهای آموزشی (مرور نظاممند) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 235-260]
تعلیم و تربیت
شناسایی مؤلفههای تربیت فرهنگی و رابطهی آن با رسانههای ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]
توانمندسازی معلمان و دانشآموزان
ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزشوپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
توجه انتخابی
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
توسعه حرفه ای
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
ج
جامعهی تودهوار
انسان دانشگاهی و بردگی اکادمیک [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 169-188]
چ
چالشها
تجارب زیستهی اساتید از چالشهای ساختاری دروس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا (مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 189-212]
خ
خودمحقپنداری
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
د
دانشگاه فرهنگیان
تجارب زیستهی اساتید از چالشهای ساختاری دروس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا (مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 189-212]
درسپژوهی
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
دوره ابتدایی
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
رسالت خدمات
شناسایی و تحلیل رسالت های تحصیلات تکمیلی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 61-80]
رسانههای ارتباطی جمعی
شناسایی مؤلفههای تربیت فرهنگی و رابطهی آن با رسانههای ارتباط جمعی (با تاکید بر فضای مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 213-234]
رهبری اخلاقی
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
رهبری اخلاقی
ارائه مدل و بررسی وضعیت موجود نفوذ رهبری اخلاقی مدیران مدارس متوسطه استان سمنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 143-160]
رهبری زهرآگین
اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجیگری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
رهبری مدیران مدارس
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
رهبری مدیریتی
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینهای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 21-38]
رهنمودهای قرآن
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
روایت نگاری
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]
روش پژوهش نظریه مبنایی
تبیین فرایند اجتماعیسازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]
رویکردِ اخلاقیـتربیتی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
رویکرد کیفی پژوهش
تبیین فرایند اجتماعیسازی یادگیری در درس علوم تجربی: یک پژوهش کیفی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 41-62]
س
سازمان یادگیرنده
ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزشوپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
سازندهگرایی
تأثیر تدریس به شیوه سازندهگرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]
سبکهای رهبری
مدلیابی روابط همزمان سبکهای مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
سرزندگی تحصیلی
تأثیر تدریس به شیوه سازندهگرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]
سلامت سازمانی
مدلیابی روابط همزمان سبکهای مختلف رهبری، آمادگی برای تغییر و سلامت سازمانی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 81-98]
ش
شایستگی
طراحی الگوی شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر در نظام آموزشوپرورش ایران و اعتباربخشی آن [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
شایستگی پژوهشی معلم
طراحی مدلی برای توسعه فرهنگ پژوهش سازمانی در آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان دوره ابتدایی شهر شیراز) [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 189-210]
شایستگی دیجیتالی
بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]
شناسایی
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
ط
طراحی الگو
طراحی الگوی شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر در نظام آموزشوپرورش ایران و اعتباربخشی آن [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
ع
عدالت آموزشی
شناسایی و رتبهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر عدالت آموزشی و ارائه مدل مناسب آن در دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 81-100]
عقلانیّتِ اخلاقی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
علاقه به درس
تأثیر تدریس به شیوه سازندهگرایی بر علاقه به درس، سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 121-142]
فرسودگی عاطفی
اثر رهبری زهرآگین مدیران بر ایجاد ترومای سازمانی با میانجیگری فرسودگی عاطفی دبیران مدارس متوسطه استان خوزستان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 39-60]
فلسفه تربیتی شخصی
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]
ک
کار گروهی
فراتحلیل تأثیر یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 17-40]
کارورزی
تجارب زیستهی اساتید از چالشهای ساختاری دروس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا (مجازی) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 189-212]
کرمانشاه
ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزشوپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
م
محیطهای آموزشی
عوامل مؤثر در یادگیری مادامالعمر در محیطهای آموزشی (مرور نظاممند) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 235-260]
معرفتشناسی
ارائه الگوی معرفتشناختی آموزش فکری قرآنی در دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 101-126]
معرفتشناسی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
معلم
بازنگری شایستگی دیجیتالی معلمان در عصر پساکرونا [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 161-188]
معلم
طراحی الگوی شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر در نظام آموزشوپرورش ایران و اعتباربخشی آن [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
معلمان شهرستان کنگان
روایت نگاری فلسفه تربیتی شخصی معلمان با نظر به روایت آنان در خصوص چرایی تربیت و چگونگی مواجه با متربیان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 63-80]
نظام آموزشی
تحلیلی بر فرهنگ خودمُحِقپندار و چالشهای فراروی آموزش فرهنگِ دگرپذیری: از تمامیتخواهی ایدئولوژیک تا تعاملات تأملی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 211-234]
نظریه داده بنیاد
ارائه مدل سازمان یادگیرنده در آموزشوپرورش استان کرمانشاه با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 99-120]
نفوذ رهبری اخلاقی
ارائه مدل و بررسی وضعیت موجود نفوذ رهبری اخلاقی مدیران مدارس متوسطه استان سمنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 143-160]
نقص توجه/بیش فعالی
مطالعه اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر توجه انتخابی، ادراک فضایی و استدلال ریاضی در کودکان مبتلا به نقصتوجه/بیشفعالی دوره ابتدایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 235-258]
و
وضعیت موجود
ارائه مدل و بررسی وضعیت موجود نفوذ رهبری اخلاقی مدیران مدارس متوسطه استان سمنان [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 143-160]
ه
هستیشناسی
عقلانیّت اخلاقی از منظر نواندیشی دینی معاصر: درآمدی انتقادی بر مبانیِ آراءِ اخلاقی ـ تربیتیِ ابوالقاسم فنایی [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 145-168]
ی
یادگیرنده مادامالعمر
طراحی الگوی شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر در نظام آموزشوپرورش ایران و اعتباربخشی آن [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
یادگیری
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]
یادگیری مادامالعمر
عوامل مؤثر در یادگیری مادامالعمر در محیطهای آموزشی (مرور نظاممند) [دوره 30، شماره 2، 1402، صفحه 235-260]
یادگیری مادام العمر
تحلیل کانونی یادگیری مادام العمر با توسعه حرفه ای معلمان [دوره 30، شماره 1، 1402، صفحه 127-144]